קוד אתי
אמנת שרות לסטודנט/תלמיד במכללה הטכנולוגית לרכב
המכללה הטכנולוגית לרכב משלבת רמת לימודים גבוהה, תכניות לימודים מגוונות וחדשניות ואיכות הוראה, באווירה חמה ותומכת תוך הקפדה על מתן טיפול אישי לסטודנט.
אנו, הנהלת המכללה ועובדיה, מציבים את הסטודנט/תלמיד במרכז ומתחייבים להעניק לו שירות איכותי, מקצועי ותומך על בסיס אישי .כל זאת נעשה תוך התייחסות מכבדת והקפדה על שקיפות מרבית, בהתאם לרוח וחזון המכללה.
אנו במכללה מחויבים ל-4 נקודות
אדיבות– המכללה מתחייבת להיות קשובה לסטודנט ולהבין את צרכיו, כדי להתאים לו פתרון מיטבי ומדויק. נקפיד על מתן יחס אישי, מתוך כבוד לפונה ואמון בו. נפעל ברגישות ובאכפתיות, תוך שמירה קפדנית על צנעת הפרט.
מידע זמין ומהירות תגובה– נגישות מרבית למידע עדכני שהמכללה מפרסמת, במגוון רחב של אמצעים וערוצי תקשורת.
מתן שירות ומענה מקצועי – המכללה מעמידה מערך כ”א למתן שירות ומענה מקצועי ברמה גבוהה .
יעילות ושיפור מתמיד– המכללה מחויבת לאיכות וטיפוח מצוינות. אנו בוחנים באופן שוטף את תהליכי העבודה ויעילותם תוך הפקת לקחים מתמדת שמאפשרים לנו לשפר את הביצועיים שלנו ולתקן את הטעון שיפור.